Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36718
Назва: Психологічна памʼять соціальної взаємодії як основа формування soft skills майбутнього фахівця
Автори: Богдан Ж. Б.
Теми: психологічна пам’ять
соціальна взаємодія
soft skills
міжособистісна комунікація
освітні програми
професійна ідентичність
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Богдан Ж. Б. Психологічна памʼять соціальної взаємодії як основа формування soft skills майбутнього фахівця / Ж. Б. Богдан // Пам'ять і особистість : матеріали наук.-практ. конф., 29 травня. 2025 р. — Харків: Харк. нац. Університет, 2025. – С. 14-18.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається феномен психологічної пам’яті соціальної взаємодії як ключовий механізм формування soft skills у майбутніх фахівців. Обґрунтовано, що пам’ять про соціальні контакти зберігає не лише когнітивні факти, а й емоційні, ролеві та ціннісні аспекти досвіду спілкування. Представлено результати емпіричного дослідження, що охоплює здобувачів різних освітніх профілів, і доводить, що рівень розвитку soft skills тісно пов’язаний з особливостями соціальної пам’яті. Показано, що психологи мають більш диференційовану й емоційно насичену пам’ять взаємодії, що сприяє розвитку комунікативної гнучкості та соціального інтелекту, тоді як здобувачі технічних спеціальностей демонструють більш фрагментарну і менш адаптивну соціальну пам’ять. Акцентовано на необхідності врахування ролі соціальної пам’яті у формуванні професійної ідентичності та побудові ефективних освітніх програм з розвитку гнучких навичок.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36718
Розташовується у зібраннях:Статті (ПС)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Богдан.pdf254,63 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.