Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36754
Назва: Передумови створення інформаційно-логістичної системи на основі маркетингового підходу
Автори: Гриневич Л. В.
Білоусов С. О.
Педоренко Д. А.
Теми: інформаційно-логістична система
маркетинговий підхід
логістика
конкурентоспроможність
споживач
суб’єкт господарювання
логістична система
інформація
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Гриневич Л. В. Передумови створення інформаційно-логістичної системи на основі маркетингового підходу / Л. В. Гриневич, С. О. Білоусов, Д. А. Педоренко // Економіка та суспільство. – 2024. – Вип. 69.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються передумови створення інформаційно-логістичної системи на основі маркетингового підходу. Визначено, що сучасні ІЛС повинні інтегрувати маркетингові комунікації для підвищення конкурентоспроможності та задоволення потреб споживачів. Окреслено завдання ІЛС: збір, обробка та зберігання даних, прогнозування попиту, інтеграція з іншими системами, забезпечення конфіденційності та безпеки. Особливу увагу приділено впливу глобалізації, автоматизації логістики, впровадженню прозорих операцій і швидкісної доставки. Зазначено, що маркетинговий підхід створює синергетичний ефект, що базується на узгодженні логістичних і маркетингових процесів, сприяючи створенню доданої цінності. Висвітлено виклики, такі як високі витрати впровадження та необхідність кібербезпеки, запропоновано шляхи їх подолання через навчання персоналу, технічну підтримку і сучасні інструменти захисту даних.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36754
Розташовується у зібраннях:Статті (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Текст статті_Педоренко.pdf302,34 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.