Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36793
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧернікова К. В.-
dc.date.accessioned2025-06-19T20:53:18Z-
dc.date.available2025-06-19T20:53:18Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЧернікова К. В. Розроблення маркетингової стратегії з просування продукції для торгівельного підприємства / К. В. Чернікова, науковий керівник : О.Г. Зима // Актуальні питання та перспективи проведення наукових досліджень : матеріали IX Міжнародної студентської наукової конференції, м. Рівне, 30 травня, 2025 р. : тези допов. / ГО«Молодіжна наукова ліга». – Вінниця: ТОВ «УКРЛОГОС Груп», 2025. – С. 144–145.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36793-
dc.description.abstractУ статті досліджується важливість розроблення маркетингової стратегії щодо просування продукції для торговельного підприємства. Доведено, що це є багатогранним процесом, що вимагає системного підходу, глибокого аналізу та гнучкості в адаптації до змін ринкового середовища. Важливим для маркетингової стратегії просування продукції є Інтеграція традиційних та цифрових інструментів маркетингу, орієнтація на потреби споживачів та постійний моніторинг результатів.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectпросування продукціїuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectцифрові канали комунікаціїuk_UA
dc.subjectспоживачіuk_UA
dc.titleРозроблення маркетингової стратегії з просування продукції для торгівельного підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (БЖЦМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чернікова К. В. До репозитарію _тези.pdf1,79 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.