Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36793
Назва: Розроблення маркетингової стратегії з просування продукції для торгівельного підприємства
Автори: Чернікова К. В.
Теми: просування продукції
маркетингова стратегія
цифрові канали комунікації
споживачі
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Чернікова К. В. Розроблення маркетингової стратегії з просування продукції для торгівельного підприємства / К. В. Чернікова, науковий керівник : О.Г. Зима // Актуальні питання та перспективи проведення наукових досліджень : матеріали IX Міжнародної студентської наукової конференції, м. Рівне, 30 травня, 2025 р. : тези допов. / ГО«Молодіжна наукова ліга». – Вінниця: ТОВ «УКРЛОГОС Груп», 2025. – С. 144–145.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджується важливість розроблення маркетингової стратегії щодо просування продукції для торговельного підприємства. Доведено, що це є багатогранним процесом, що вимагає системного підходу, глибокого аналізу та гнучкості в адаптації до змін ринкового середовища. Важливим для маркетингової стратегії просування продукції є Інтеграція традиційних та цифрових інструментів маркетингу, орієнтація на потреби споживачів та постійний моніторинг результатів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36793
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (БЖЦМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чернікова К. В. До репозитарію _тези.pdf1,79 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.