Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36794
Назва: Innovative strategies in the hotel business: adaptation to market trends and management of competiive advantages
Автори: Sysoieva S.
Holenishcheva Ye.
Теми: innovations
competitiveness of hotels
technologies
service market
platforms
strategic planning
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Sysoieva S. Innovative strategies in the hotel business: adaptation to market trends and management of competiive advantages / S. Sysoieva, Ye. Holenishcheva // Комунальне господарство міст. - 2024. - Том 7. - Вип. 188. -С. 36-41.
Короткий огляд (реферат): The purpose of the text is to analyze and systematize innovative strategies in the hotel business. The research is aimed at determining effective approaches to increase the competitiveness of enterprises, using modern technologies and taking into account market trends, consumer needs, and legislative features, which will contribute to the long-term economic growth of the hotel sector.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36794
Розташовується у зібраннях:Статті (ГРБКТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
+06+Голєніщева+Є.Ю.+Сисоєва+С.І. (1).pdf699,03 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.