Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36810
Назва: Реклама як особлива комунікативна практика
Автори: Лисиця Н. М.
Чернявська О. В.
Теми: реклама
прагматика
соціальні комунікації
споживачі
мотивація
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Лисиця Н. М. Реклама як особлива комунікативна практика / Н. М. Лисиця, О. В. Чернявська // Сучасні соціальні комунікації : підручник / Т. М. Байдак, В. С. Бакіров, В. О. Болотова та ін.; за ред. В. С. Бакірова. – Харків : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2025. – 434 с.
Короткий огляд (реферат): Реклама – це особлива, прагматична форма соціальних комунікацій, спрямована на інформування, переконання й мотивацію певних аудиторій щодо товарів, послуг, ідей та брендів. Її ключова мета полягає в стимулюванні інтересу до них з певною комерційною, політичною або соціальною метою. Реклама використовує різноманітні методи й техніки впливу на аудиторії для досягнення бажаних практичних результатів. Сучасна реклама охоплює всі складники рекламного процесу: рекламодавців, споживачів, створення рекламного контенту, сам цей контент, рекламні засоби та носії, а також умови рекламної діяльності. Реклама послідовно впливає на увагу, інтереси, потреби, мотиви, дії людини. Тому вона повинна бути чіткою, яскравою і зрозумілою для споживача, щоб людина могла її сприймати і виконати ті дії, на які розраховує рекламодавець. Рекомендовано для студентів всіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36810
Розташовується у зібраннях:Статті (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реклама_Розділ 11_Лисиця _Н.М._Чернявська О.В..pdf524,47 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.