Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36820
Назва: Роль HR-менеджменту в готельно-ресторанному господарстві
Автори: Давидова О. Ю.
Черевична Н. І
Гречко А. А.
Теми: HR-менеджмент
управління
персонал
мотивація
підприємство
готельно-ресторанне господарство
якість обслуговування
ефективність
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Давидова О. Ю. Роль HR-менеджменту в готельно-ресторанному господарстві / О. Ю. Давидова, Н. І. Черевична, А. А. Гречко // Бізнес Інформ. - 2025. - № 2. - С. 262-269.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості організації HR-менеджменту в індустрії гостинності на прикладі готелю «Баден-Баден» у м. Харків. Вивчено визначальні аспекти управління персоналом, такі як: набір, відбір, адаптація, навчання, мотивація, розвиток, оцінювання та утримання працівників. Особлива увага приділена важливості розвитку корпоративної культури, що не тільки сприяє підвищенню рівня обслуговування споживачів, але й формує імідж підприємства на конкурентному ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36820
Розташовується у зібраннях:Статті (ГРБКТ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.