Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36820
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДавидова О. Ю.-
dc.contributor.authorЧеревична Н. І-
dc.contributor.authorГречко А. А.-
dc.date.accessioned2025-06-23T11:27:43Z-
dc.date.available2025-06-23T11:27:43Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationДавидова О. Ю. Роль HR-менеджменту в готельно-ресторанному господарстві / О. Ю. Давидова, Н. І. Черевична, А. А. Гречко // Бізнес Інформ. - 2025. - № 2. - С. 262-269.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36820-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості організації HR-менеджменту в індустрії гостинності на прикладі готелю «Баден-Баден» у м. Харків. Вивчено визначальні аспекти управління персоналом, такі як: набір, відбір, адаптація, навчання, мотивація, розвиток, оцінювання та утримання працівників. Особлива увага приділена важливості розвитку корпоративної культури, що не тільки сприяє підвищенню рівня обслуговування споживачів, але й формує імідж підприємства на конкурентному ринку.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectHR-менеджментuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectперсоналuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectготельно-ресторанне господарствоuk_UA
dc.subjectякість обслуговуванняuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.titleРоль HR-менеджменту в готельно-ресторанному господарствіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (ГРБКТ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.