Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36866
Назва: | Формування позитивного ставлення школярів старших класів до занять фізичною культурою |
Автори: | Собко І. Гринченко І. Подмарьова І. Шинкаренко Є. |
Теми: | школярі анкетування фізична культура заходи мотивація |
Дата публікації: | 2024 |
Бібліографічний опис: | Собко І. Формування позитивного ставлення школярів старших класів до занять фізичною культурою / І. Собко, І. Гринченко, І. Подмарьова та ін. // Physical culture and sport: scientific perspective – науковий журнал. – Хмельницький, 2024. - No 4(11). - С. 106-115. |
Короткий огляд (реферат): | Програма фізичного виховання школярів передбачає різні форми організації занять, спрямовані на компенсацію дефіциту рухової активності, який виникає в умовах інтенсивного загальноосвітнього процесу. Мета дослідження розробити та перевірити ефективність методів і засобів формування позитивного ставлення школярів старших класів до занять фізичною культурою. Учасники: Учасники - учні 11 класу у кількості 26 чоловік (14 дівчат, 12 хлопців) Комунального закладу "Харківський ліцей № 169 Харківської міської ради". Експеримент тривав 9 тижнів з березня по травень 2024. На початку та в кінці експерименту було проведено анкетування в інтерактивній формі за допомогою гугл форми. Методи дослідження: теоретичний аналіз та узагальнення наукової літератури, метод анкетування, методи математичної статистики: результати анкети були порівняні за допомогою таблиць сполучності. Результати: впроваджено експериментальну програму, що поєднує звичайні уроки з фізичної культури з різними заходами, з метою зацікавлення та залучення школярів до рухової активності. Один з 3 уроків фізичної культури досліджуваної групи приділявся проведенню заходу, а саме челендж «10 тисяч кроків», «TikTok Sport челендж», лекції про здоровий спосіб життя та олімпійську Україну, онлайн Прес-конференція з видатними спортсменами, онлайн-конференції «Мій улюблений спорт», «День самоврядування». Виявлено, що результати позитивних відповідей на питання анкети мають достовірно вищий показник після проведення експерименту (p<0,05; p<0,01). Показано ефективність використання комплексу онлайн та офлайн заходів, що сприяло підвищенню зацікавленості учнів у заняттях, розвитку їхньої мотивації до фізичної активності, розширенню знань про здоровий спосіб життя, формуванню позитивного емоційного ставлення до спорту, а також покращенню фізичної підготовки й соціальних навичок. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36866 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ЗСЖБЖ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Подмарьова І.А._стаття.pdf | 4,78 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.