Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36877
Назва: Методика оцінки впливу цифрових інновацій на економічну ефективність експортоорієнтованих підприємств
Автори: Бордаєв В. В.
Проскурніна Н. В.
Теми: цифровізація
ефективність
експортоорієнтоване підприємство
якісні та кількісні методи
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Бордаєв В. В. Методика оцінки впливу цифрових інновацій на економічну ефективність експортоорієнтованих підприємств / В. В. Бордаєв, Н. В. Проскурніна // Бізнес Інформ. 2024. - №12. - С. 81-91.
Короткий огляд (реферат): Метою роботи є розробка методики, яка дасть можливість експортоорієнтованим підприємствам виміряти й оцінити вплив цифрових інновацій на їхню економічну ефективність. Цифрові інновації відіграють ключову роль у підвищенні економічної ефективності експортоорієнтованих підприємств. Вони знижують витрати, поліпшують якість продукції та сприяють розширенню ринків збуту. Методики оцінки їхнього впливу базуються на комбінованому використанні кількісних і якісних підходів, що забезпечує комплексну оцінку цифровізації. Визначено методику проведення комплексного дослідження впливу цифрових інновацій на економічну ефективність експортоорієнтованих підприємств, яка включає кількісні (аналіз фінансових показників, оцінка продуктивність праці в умовах цифровізації, прогнозування економічного ефекту) та якісні методи (опитування та інтерв’ю з менеджментом, аналіз задоволеності клієнтів, порівняльний аналіз із конкурентами). Виділено основні аспекти впливу цифрових інновацій: фінансові результати (рентабельність, операційний прибуток, скорочення витрат і чистий прибуток); продуктивність праці (показник виручки на одного співробітника дозволяє оцінити ефективність роботи персоналу); порівняння з конкурентами (порівняння показників експортоорієнтованого підприємства з показниками конкурентних компаній); економетричні моделі та методи машинного навчання дозволяють прогнозувати вплив цифрових технологій; опитування співробітників і клієнтів виявляють сильні та слабкі сторони цифрових стратегій; вплив на якість обслуговування, швидкість доставки та імідж бренду вимірюється через зворотний зв’язок клієнтів. Вплив цифрових технологій може проявлятися поступово, із глибшим упровадженням інновацій. Використання технологій, таких як автоматизація і аналітика даних, сприяє зменшенню часу на рутинні операції та підвищенню якості робочих процесів. Цифрові технології зміцнюють позиції підприємств на міжнародних ринках, що особливо важливо для компаній-експортерів. Аналіз конкурентів допомагає ідентифікувати можливості для вдосконалення. Отже, ефективна цифровізація підвищує фінансові показники, продуктивність праці та конкурентоспроможність, сприяючи сталому розвитку експортоорієнтованих підприємств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36877
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.