Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36909
Назва: Позитивний імідж підприємства як інструмент підвищення його конкурентоспроможності
Автори: Чупир О. М.
Теми: позитивний імідж
конкурентоспроможність
підприємство
споживачі
цінності
репутація
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Чупир О. М. Позитивний імідж підприємства як інструмент підвищення його конкурентоспроможності / О. М. Чупир // Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика : матеріали двадцять першої науково-практичної міжнародної конференції, 5-6 червня 2025 р. - Харків, 2025. - С. 370-371.
Короткий огляд (реферат): Автор пропонує звернути увагу на позитивний корпоративний імідж як життєво важливий інструмент для досягнення довгострокових стратегічних цілей підприємства у висококонкурентному середовищі. Наголошується, що такий імідж надає значні конкурентні переваги, зокрема, зміцнює довіру споживачів до компанії та її продукції, що є ключовим фактором вибору на ринку. Хоча імідж виступає об’єктивним атрибутом підприємства і формується споживачами на основі сприйняття характеристик продуктів/послуг (дизайн, бренд, ціна, фірмовий стиль), він потребує цілеспрямованого формування, розвитку та коригування. Автор вказує, що створення позитивного іміджу є складним, комплексним і постійним процесом, прямим результатом сумісної роботи керівництва та кваліфікованого персоналу, від якого залежить розробка привабливого образу. Сформований позитивний імідж ідентифікується як обов’язкова умова успішної діяльності, що суттєво підвищує конкурентоспроможність, залучає клієнтів і партнерів, формує лояльність, знижує конкурентний тиск і забезпечує стабільність навіть у несприятливих умовах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36909
Розташовується у зібраннях:Статті (ПТТБ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.