Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36976
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛитвиненко А. В.-
dc.date.accessioned2025-08-04T10:19:46Z-
dc.date.available2025-08-04T10:19:46Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛитвиненко А. В. Поєднання статистичного моделювання та А/В-тестування у рекламній стратегії бізнесу / А. В. Литвиненко // Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку бізнесу, фінансово-кредитних та облікових систем: збірник доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції, 16 травня 2025 р. : тези допов. [Електронний ресурс]. – Харків: ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2025. – С. 621 – 622.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36976-
dc.description.abstractУ тезах розглянуто ефективність поєднання статистичного моделювання та A/B-тестування для побудови та оптимізації рекламних стратегій бізнесу. Автор аналізує можливості сучасних аналітичних інструментів, зокрема Google Analytics і Meta Ads Manager, а також демонструє, як за допомогою регресійного аналізу та кластеризації можна прогнозувати поведінку користувачів. Запропоновано покрокову модель інтеграції аналітики та тестування у процес ухвалення рішень. Такий підхід дозволяє зменшити маркетингові ризики, оптимізувати бюджет і підвищити ефективність рекламних кампаній.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectА/В-тестуванняuk_UA
dc.subjectмоделюванняuk_UA
dc.subjectбізнесuk_UA
dc.subjectефективність рекламиuk_UA
dc.subjectрекламна стратегіяuk_UA
dc.titleПоєднання статистичного моделювання та А/В-тестування у рекламній стратегії бізнесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (ДУПАЕП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Литвиненко.pdf568,95 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.