Статті (МЕВББ) : [398] Домівка зібрання Перегляд статистики

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 221 до 240 з 398
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Resources Supporting of Business Economy Security at the Micro and Macro LevelsDrobyazko S.; Bondiuk A.; Ovcharenko I.; Lebid O. V.; Mikish A.
2021Numerical calculation of multidimensional integrals depended on input information about the function in mathematical modelling of technical and economic processesNechuiviter O. P.; Iarmosh O. V.; Kovalchuk K. H.
2021Технологія аналізу соціальних проєктівМішина С. В.; Мішин О. Ю.
2021Кар’єрний самоменеджмент як інструмент управління кар’єрними процесами на підприємствіМішина С. В.; Мішин О. Ю.
2020Виклики та перспективи розвитку креативної економіки в країнах ЄСЯрмош О. В.
2020Ukrainian businesses priorities to enter international markets in the context of the sustainable development goalsIarmosh O. V.; Voroniuk I. V.
2020Innovativeness of the creative economy as a component of the Ukrainian and the world sustainable development strategyIarmosh O. V.; Prokhorova V.; Shcherbyna I.; Kashaba O.; Slastianykova K.
2020Міжнародний тероризм та особливості боротьби з ним на регіональному рівні на прикладі ЄС та ШОСЯрмош О. В.; Хом’якова М. Є.
2020Вплив міжнародних організацій на економічну політику країн світуВоронюк Є. В.; Ярмош О. В.; Айорінде М. Б.
2020Проблеми та перспективи розвитку міжнародної торгівлі між Україною та КитаємПархоменко Н. О.
2020Корпоративна соціальна відповідальність бізнес-структур в контексті інноваційного розвиткуПархоменко Н. О.; Єфремова Н. О.
2020Порівняльна характеристика стратегій організаційного розвитку бізнес-систем в умовах глобального середовищаПархоменко Н. О.
2020Процес формування міжнародної маркетингової стратегії підприємстваПархоменко Н. О.; Первушина О. О.
2020Стратегія сталого розвитку світового лідера вантажоперевезень у реаліях сучасного бізнесуЧепелюк М. І.; Помазан М. Є.
2020COVID-19 як глобальна криза в умовах нової соціоекономічної реальностіЧепелюк М. І.
2020Індекс глобальної конкурентоспроможності як показник опірності країн світу в умовах глобальної кризиЧепелюк М. І.
2020Культурні фактори розвитку бізнесу в рамках глобалізації світової економікиЧепелюк М. І.
2020Глобальна криза як наслідок пандемії COVID-19Чепелюк М. І.; Булкіна І. А.
2020Внесок України у розвиток міжнародного ринку ІТ-послугБулкіна І. А.
2020Науково-методичне забезпечення соціального проектуванняМішина С. В.; Мішин О. Ю.
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 221 до 240 з 398