Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37033
Назва: Особливості управління збутовою діяльністю підприємств в умовах воєнного стану
Автори: Воробйов Д. Ю.
Велика О. Ю.
Теми: управління
збутова діяльність
ринок морозива
воєнний стан
кореляційно-регресійний аналіз
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Воробйов Д. Ю. Особливості управління збутовою діяльністю підприємств в умовах воєнного стану / Д.Ю. Воробйов, О.Ю. Велика// Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 22 листопада 2024 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л.М., 2024. – С. 141-145.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто особливості управління збутовою діяльністю підприємства, яке займається виробництвом морозива, в умовах воєнного стану. Проведено аналіз впливу рівня заробітної плати населення та обсягів виробництва молока на обсяги виробництва й збуту морозива.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37033
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Воробйов Велика тези.pdf519,01 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.