Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37033
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВоробйов Д. Ю.-
dc.contributor.authorВелика О. Ю.-
dc.date.accessioned2025-08-07T12:43:30Z-
dc.date.available2025-08-07T12:43:30Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationВоробйов Д. Ю. Особливості управління збутовою діяльністю підприємств в умовах воєнного стану / Д.Ю. Воробйов, О.Ю. Велика// Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 22 листопада 2024 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л.М., 2024. – С. 141-145.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37033-
dc.description.abstractРозглянуто особливості управління збутовою діяльністю підприємства, яке займається виробництвом морозива, в умовах воєнного стану. Проведено аналіз впливу рівня заробітної плати населення та обсягів виробництва молока на обсяги виробництва й збуту морозива.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectзбутова діяльністьuk_UA
dc.subjectринок морозиваuk_UA
dc.subjectвоєнний станuk_UA
dc.subjectкореляційно-регресійний аналізuk_UA
dc.titleОсобливості управління збутовою діяльністю підприємств в умовах воєнного стануuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Воробйов Велика тези.pdf519,01 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.