Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37038
Назва: Організація процесу логістичного обслуговування споживачів
Автори: Пилипенко І. А.
Колодізєва Т. О.
Теми: логістичне обслуговування
процес
задоволення потреб
споживачі
організація
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Пилипенко І.А. Організація процесу логістичного обслуговування споживачів / І. А. Пилипенко, Т.О. Колодізєва // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 22 листопада 2024 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2024.- С. 496-500.
Короткий огляд (реферат): Досліджено теоретико-методичні засади організації процесу логістичного обслуговування споживачів. На основі узагальнення сучасних визначень уточнено поняття логістичного обслуговування на основі процесного підходу, визначені принципи та етапи логістичного обслуговування споживачів, обґрунтована його ключова роль в забезпеченні конкурентоспроможності сучасних підприємств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37038
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (МЛІ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.