Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37045
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДибач І. Л.-
dc.date.accessioned2025-08-07T16:12:58Z-
dc.date.available2025-08-07T16:12:58Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationДибач І. Л. Роль електронної комерції для невеликого бізнесу в міжнародній торгівлі / І. Л. Дибач // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 22 листопада 2024 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2024. – С. 789-792.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37045-
dc.description.abstractУ статті досліджується роль електронної комерції як ключового інструменту підтримки розвитку невеликих підприємств у сфері міжнародної торгівлі. В умовах посиленої конкуренції, інфляційного тиску, фінансових криз та геополітичної нестабільності електронна комерція забезпечує нові можливості для виходу малих підприємств на глобальні ринки. Проаналізовано наукові підходи до розуміння електронної комерції та її впливу на підприємницьке середовище. Уточнено переваги електронної комерції як для продавців, так і для покупців на міжнародному ринку, зокрема в аспектах зменшення витрат, доступу до нових ринків, персоналізації, автоматизації процесів та використання цифрових технологій. Виокремлено основні інструменти електронної комерції, які можуть бути використані малими підприємствами для підвищення конкурентоспроможності, серед яких платформи онлайн-торгівлі, CRM-системи, аналітичні інструменти, електронні платіжні системи та інші. Розглянуто виклики, з якими стикаються невеликі підприємства у цифровому середовищі, включаючи кібербезпеку, регуляторні обмеження та конкуренцію з великими корпораціями. Зроблено висновок, що впровадження електронної комерції є важливою умовою сталого розвитку малого бізнесу в умовах глобалізації.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectелектронна комерціяuk_UA
dc.subjectмалий бізнесuk_UA
dc.subjectміжнародна торгівляuk_UA
dc.subjectцифрові інструментиuk_UA
dc.subjectглобалізаціяuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.titleРоль електронної комерції для невеликого бізнесу в міжнародній торгівліuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дибач_КПС_2024.pdf589,16 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.