Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37205
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванова І. Б.-
dc.contributor.authorХудолій Д. Р.-
dc.date.accessioned2025-09-08T09:06:39Z-
dc.date.available2025-09-08T09:06:39Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationІванова І. Б. Національні бренди України як складові формування позитивного іміджу країни / І. Б. Іванова, Худолій Д. Р. // Соціокомунікаційна наука в парадигмі смислових трансформацій: суспільні виклики, тренди освіти і професійної діяльності : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції, 23 травня 2025 р. - 2025. - С. 37–38.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37205-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються основні тенденції розвитку національних брендів в просторі сучасних медіа, розглядаються успішні кейси українських журналістів, іміджмейкерів, редакторів, котрі працюють над створенням успішних українських брендів, підіймаючи їх до світового рівня. Робота також тримає у фокусі уваги перебувають основні напрями досліджень алгоритмів та настанов стосовно здійснення вдалих та органічний національних брендів. Представлено низку дослідницьких проєктів з соціальних комунікацій, що розглядають національний бренд в медіа як інструмент впливу в умовах тривання гарячої фази війни в Європі.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectнаціональний брендuk_UA
dc.subjectпозитивний іміджuk_UA
dc.subjectпропагандаuk_UA
dc.subjectжурналістикаuk_UA
dc.subjectвільні медіаuk_UA
dc.titleНаціональні бренди України як складові формування позитивного іміджу країниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (БЖЦМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zbiór materiałów V MNPK, Łomża-Irpiń, 23.05.2025.pdf385,37 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.