Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37329
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАхмедова О.-
dc.contributor.authorКозубова Н.-
dc.date.accessioned2025-10-01T10:51:07Z-
dc.date.available2025-10-01T10:51:07Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМіжнародна рекламна діяльність: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти всіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівня: [Електронне видання] / укл. О. Ахмедова, Н. Козубова. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2025. – 11с. (Укр.мова).uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37329-
dc.description.abstractНаведено перелік тем та ключових питань, які буде розглянуто під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, форми та методи оцінювання, а також рекомендована література. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності всіх спеціальностей всіх освітніх програм першого (бакалаврського) рівня.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectміжнародна рекламаuk_UA
dc.subjectрекламна стратегіяuk_UA
dc.subjectглобальні комунікаціїuk_UA
dc.subjectміжкультурні особливості рекламиuk_UA
dc.subjectкрос-культурний брендингuk_UA
dc.subjectрекламні кампаніїuk_UA
dc.subjectкреативні концепції рекламиuk_UA
dc.subjectрекламне повідомленняuk_UA
dc.subjectвплив культури на рекламуuk_UA
dc.titleМіжнародна рекламна діяльність: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти всіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівняuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
доп.план_Міжнародна рекламна діяльність (1).pdf643,91 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.