Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37329
Назва: Міжнародна рекламна діяльність: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти всіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівня
Автори: Ахмедова О.
Козубова Н.
Теми: міжнародна реклама
рекламна стратегія
глобальні комунікації
міжкультурні особливості реклами
крос-культурний брендинг
рекламні кампанії
креативні концепції реклами
рекламне повідомлення
вплив культури на рекламу
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Міжнародна рекламна діяльність: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти всіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівня: [Електронне видання] / укл. О. Ахмедова, Н. Козубова. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2025. – 11с. (Укр.мова).
Короткий огляд (реферат): Наведено перелік тем та ключових питань, які буде розглянуто під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, форми та методи оцінювання, а також рекомендована література. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності всіх спеціальностей всіх освітніх програм першого (бакалаврського) рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37329
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
доп.план_Міжнародна рекламна діяльність (1).pdf643,91 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.