Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37402
Назва: Модель выбора ценовой стратегии предприятия
Автори: Яценко Р. Н.
Теми: ценовая стратегия предприятия
множество стратегий
множество факторов
метод экспертных оценок
Дата публікації: 2006
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Яценко Р. Н. Модель выбора ценовой стратегии предприятия / Р. Н. Яценко // Економіка розвитку. – 2006. – № 3 (39). – С. 62-66.
Короткий огляд (реферат): In the article the selecting model of price strategy of the enterprise is developed, the purposes of the enterprise are allocated, depending on its financial condition and opportunities the interrelation of the purposes and strategy is constructed, the expert analysis of factors for a choice of each price strategy is conducted.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37402
Розташовується у зібраннях:№ 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
яценко.pdf1,17 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.