Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37518
Назва: Класифікація витрат на маркетингові комунікації підприємств — виробників споживчих товарів
Автори: Хряпіна І. С.
Теми: маркетингові комунікації
витрати на маркетингові комунікації
споживчі товари
цільова аудиторія
Дата публікації: 2006
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Хряпіна І. С. Класифікація витрат на маркетингові комунікації підприємств — виробників споживчих товарів / І. С. Хряпіна // Економіка розвитку. – 2006. – № 4 (40). – С. 75-78.
Короткий огляд (реферат): The article is devoted to the detailed analysis of marketing communication costs and to the question of classification of these costs. It allows to find out principles of their forming, allocation and ways of their reduction or optimization. Today it is an up-todate problem for enterprises, which produce consumer goods.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37518
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
хряпіна.pdf624,35 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.