Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37518
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХряпіна І. С.-
dc.date.accessioned2025-11-03T08:05:42Z-
dc.date.available2025-11-03T08:05:42Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationХряпіна І. С. Класифікація витрат на маркетингові комунікації підприємств — виробників споживчих товарів / І. С. Хряпіна // Економіка розвитку. – 2006. – № 4 (40). – С. 75-78.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37518-
dc.description.abstractThe article is devoted to the detailed analysis of marketing communication costs and to the question of classification of these costs. It allows to find out principles of their forming, allocation and ways of their reduction or optimization. Today it is an up-todate problem for enterprises, which produce consumer goods.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectвитрати на маркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectспоживчі товариuk_UA
dc.subjectцільова аудиторіяuk_UA
dc.titleКласифікація витрат на маркетингові комунікації підприємств — виробників споживчих товарівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
хряпіна.pdf624,35 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.