Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37518
Title: Класифікація витрат на маркетингові комунікації підприємств — виробників споживчих товарів
Authors: Хряпіна І. С.
Keywords: маркетингові комунікації
витрати на маркетингові комунікації
споживчі товари
цільова аудиторія
Issue Date: 2006
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Хряпіна І. С. Класифікація витрат на маркетингові комунікації підприємств — виробників споживчих товарів / І. С. Хряпіна // Економіка розвитку. – 2006. – № 4 (40). – С. 75-78.
Abstract: The article is devoted to the detailed analysis of marketing communication costs and to the question of classification of these costs. It allows to find out principles of their forming, allocation and ways of their reduction or optimization. Today it is an up-todate problem for enterprises, which produce consumer goods.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37518
Appears in Collections:№ 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
хряпіна.pdf624,35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.