Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37559
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШталь Т. В.-
dc.contributor.authorЧернуха Т. С.-
dc.date.accessioned2025-11-05T12:01:10Z-
dc.date.available2025-11-05T12:01:10Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМіжнародний маркетинг. Методичні рекомендації до виконання курсової роботи для здобувачів вищої освіти спеціальності D3 "Менеджмент" освітньої програми "Міжнародний менеджмент" першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс] / уклад. Т. В. Шталь, Т. С. Чернуха. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2025. – 30 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37559-
dc.description.abstractВикладено тематику курсових робіт і основні вимоги до їхнього оформлення. Наведено послідовність рецензування та захисту, критерії оцінювання знань здобувача вищої освіти під час виконання та захисту курсової роботи. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності D3 "Менеджмент" освітньої програми "Міжнародний маркетинг" першого (бакалаврського) рівня і викладачів, які проводять практичні заняття з навчальної дисципліни.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяuk_UA
dc.subjectміжнародний маркетингuk_UA
dc.subjectміжнародні компаніїuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.titleМіжнародний маркетинг. Методичні рекомендації до виконання курсової роботи для здобувачів вищої освіти спеціальності D3 "Менеджмент" освітньої програми "Міжнародний менеджмент" першого (бакалаврського) рівняuk_UA
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2025-Шталь Т В, Чернуха Т С.pdf840,63 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.