Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37559
Title: Міжнародний маркетинг. Методичні рекомендації до виконання курсової роботи для здобувачів вищої освіти спеціальності D3 "Менеджмент" освітньої програми "Міжнародний менеджмент" першого (бакалаврського) рівня
Authors: Шталь Т. В.
Чернуха Т. С.
Keywords: міжнародний маркетинг
міжнародні компанії
конкурентоспроможність
цифровий маркетинг
Issue Date: 2025
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Міжнародний маркетинг. Методичні рекомендації до виконання курсової роботи для здобувачів вищої освіти спеціальності D3 "Менеджмент" освітньої програми "Міжнародний менеджмент" першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс] / уклад. Т. В. Шталь, Т. С. Чернуха. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2025. – 30 с.
Abstract: Викладено тематику курсових робіт і основні вимоги до їхнього оформлення. Наведено послідовність рецензування та захисту, критерії оцінювання знань здобувача вищої освіти під час виконання та захисту курсової роботи. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності D3 "Менеджмент" освітньої програми "Міжнародний маркетинг" першого (бакалаврського) рівня і викладачів, які проводять практичні заняття з навчальної дисципліни.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37559
Appears in Collections:Методичні матеріали (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2025-Шталь Т В, Чернуха Т С.pdf840,63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.