Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37566
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKotelnikova Iu.-
dc.date.accessioned2025-11-05T19:59:18Z-
dc.date.available2025-11-05T19:59:18Z-
dc.date.issued2026-
dc.identifier.citationKotelnikova Iu. Neuromarketing : program of the course for students of all specialty of the second (master) level: [Electronic edition] / Comp. Iu. Kotelnikova. – Kharkiv: S. Kuznets KHNUE, 2026. – 10 p. (Eng. lang.)uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37566-
dc.description.abstractThe list of topics and key questions that will be considered during the study of the course, the list of competencies and learning outcomes by the course, the assessment system, as well as recommended literature, are given. Recommended for students of all specialties of the second (master) level.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectneuromarketinguk_UA
dc.subjectneuroscienceuk_UA
dc.subjectconsumer psychologyuk_UA
dc.subjectpsychology of emotionsuk_UA
dc.subjectneuromarketing methodsuk_UA
dc.subjectneuroaestheticsuk_UA
dc.subjectcolor psychologyuk_UA
dc.subjectaromamarketinguk_UA
dc.subjectauditory neurocommunicationuk_UA
dc.subjectvisual neurocommunicationuk_UA
dc.subjecteffectivenessuk_UA
dc.subjectethicsuk_UA
dc.titleNeuromarketing : program of the course for students of all specialty of the second (master) leveluk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (ЕПОБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
поз. 184 РП_ВСІ Маг_Виб_Neuromarketing_Котельникова.pdf297,01 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.