Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37622
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГолофаєва І. П.-
dc.date.accessioned2025-11-12T11:52:39Z-
dc.date.available2025-11-12T11:52:39Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationГолофаєва І. П. Соціальні аспекти в управлінні маркетинговою діяльністю / І. П. Голофаєва // Економіка розвитку. – 2005. – № 2 (34). – С. 40-42.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37622-
dc.description.abstractMarketing development is to be in accord ance with performing social responsibilities of the organization, providing its effective social public relations, implementation of measures connected with the solution of particular problems of socially vulnerable population groups. Organizationally the socially responsible behavior may be facilitated by introducing PR subdivision into the of marketing-management structure.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяuk_UA
dc.subjectсоціально відповідальна поведінка організаційuk_UA
dc.subjectпаблік рілейшнзuk_UA
dc.subjectсоціальні проблемиuk_UA
dc.titleСоціальні аспекти в управлінні маркетинговою діяльністюuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
голофаєва.pdf561,58 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.