Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37622
Title: Соціальні аспекти в управлінні маркетинговою діяльністю
Authors: Голофаєва І. П.
Keywords: соціально відповідальна поведінка організацій
паблік рілейшнз
соціальні проблеми
Issue Date: 2005
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Голофаєва І. П. Соціальні аспекти в управлінні маркетинговою діяльністю / І. П. Голофаєва // Економіка розвитку. – 2005. – № 2 (34). – С. 40-42.
Abstract: Marketing development is to be in accord ance with performing social responsibilities of the organization, providing its effective social public relations, implementation of measures connected with the solution of particular problems of socially vulnerable population groups. Organizationally the socially responsible behavior may be facilitated by introducing PR subdivision into the of marketing-management structure.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37622
Appears in Collections:№ 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
голофаєва.pdf561,58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.