Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37687| Title: | Навчально-методичне забезпечення високоякісної технологічної підготовки здобувачів вищої освіти економічних спеціальностей |
| Authors: | Новіков Ф. В. Новіков Д. Ф. |
| Keywords: | якість освіти економісти дисципліни технологічного спрямування інноваційні технології Індустрія 4.0 стартап економічні критерії |
| Issue Date: | 2025 |
| Citation: | Новіков Ф. В. Навчально-методичне забезпечення високоякісної технологічної підготовки здобувачів вищої освіти економічних спеціальностей / Ф. В. Новіков, Д. Ф. Новіков // Сучасна освіта – доступність, якість, визнання: збірник наукових праць ХVII міжнародної наукової конференції, 12–13 листопада 2025 р., мм. Краматорськ–Вінниця–Тернопіль / [за заг. ред. д-ра техн. наук., проф. С. В. Ковалевського і Hon. D.Sc., prof. Predrag Dasic]. – Краматорськ : ДДМА, 2025. – С. 224–230. |
| Abstract: | Роботу присвячено підвищенню якості освіти в навчальних закладах економічного напрямку. Показано важливість вивчення навчальних технологічних дисциплін технологічного спрямування в системі підготовки здобувачів вищої освіти – економістів. Розглянуто основні недоліки вивчення навчальних дисциплін технологічного спрямування та надано практичні рекомендації щодо покращення якості їх викладання. Відзначається актуальність вивчення технологічних дисциплін, пов'язаних із інноваційними технологіями Індустрія 4.0 виробництва продукції та надання послуг, які отримали широкий розвиток і практичне застосування. Наведено сутність основних принципових технологічних положень сучасної навчальної дисципліни технологічного спрямування "Інноваційні технології виробництва продукції та надання послуг". |
| URI: | https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37687 |
| Appears in Collections: | Статті (ЗСЖБЖ) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Новіков Ф.В., Новіков Д.Ф. (стор. 224-230 Конф. Сучасна освіта.. 2025 ).pdf | 1,84 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.