Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37708
Назва: Маркетинг туризму: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності J3 «Туризм та рекреація» освітньої програми «Туризм» першого (бакалаврського) рівня
Автори: Алдошина М.
Теми: маркетинг туризму
маркетинговий комплекс
туристичний продукт
ринок
споживча поведінка
брендинг територій
цифровізація
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Маркетинг туризму: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності J3 «Туризм та рекреація» освітньої програми «Туризм» першого (бакалаврського) рівня: [Електронне видання] / укл. М. Алдошина. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2025. – 11 с. (Укр.мова).
Короткий огляд (реферат): Наведено перелік тем та ключових питань, які буде розглянуто під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, форми та методи оцінювання, а також рекомендована література. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності J3 «Туризм та рекреація» освітньої програми «Туризм» першого (бакалаврського) рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37708
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
поз_243РП_J3бак_ОК27_Маркетинг_туризму_Алдошина.pdf303,79 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.