Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37713
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТатаринцева Ю. Л.-
dc.contributor.authorПушкар О. І.-
dc.date.accessioned2025-11-20T20:48:23Z-
dc.date.available2025-11-20T20:48:23Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationТатаринцева Ю. Л. Нетворкінг і міжкомандна взаємодія як драйвери підвищення ефективності менеджменту та створення цінності в економіці вражень цифрового маркетингу / Ю.Л. Татаринцева, О.І. Пушкар // Економічний журнал Одеського політехнічного університету. – 2025. – № 3 (33). – С. 98-106.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37713-
dc.description.abstractНетворкінг і міжкомандна взаємодія як драйвери підвищення ефективності менеджменту та створення цінності в економіці вражень цифрового маркетингу. Науково-методична стаття. Метою дослідження є вивчення ролі міжкомандної взаємодії та нетворкінгу у підвищенні ефективності менеджменту та створенні цінності в економіці вражень і трансформацій. Об’єкт – процеси командної взаємодії через нетворкінг. Актуальність зумовлена пасивністю співробітників, слабкістю міжкомандних зв’язків та відсутністю культури ставити запитання. Досліджено досвід групи О.І. Пушкар та практики Google, IBM, Xerox, Boeing. Теоретичною основою є перехід від економіки досвіду до економіки трансформацій (Пайн і Гілмор). Запропоновано систему впровадження нетворкінгу: регулярні зустрічі, ротація у проєктах, мотивація до спільних результатів, розвиток лідерства. Розроблено модель формування цінностей, де команди виступають ефекторами змін, а також інструменти активації нетворкінгу: кейс-сесії, наставництво, карти ідей, гейміфікація та обмін досвідом.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectміжкомандна взаємодіяuk_UA
dc.subjectнетворкінгuk_UA
dc.subjectекономіка враженьuk_UA
dc.subjectекономіка трансформаційuk_UA
dc.subjectколективний інтелектuk_UA
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectорганізаційні зміниuk_UA
dc.titleНетворкінг і міжкомандна взаємодія як драйвери підвищення ефективності менеджменту та створення цінності в економіці вражень цифрового маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (МСТ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.