Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37713
Title: Нетворкінг і міжкомандна взаємодія як драйвери підвищення ефективності менеджменту та створення цінності в економіці вражень цифрового маркетингу
Authors: Татаринцева Ю. Л.
Пушкар О. І.
Keywords: міжкомандна взаємодія
нетворкінг
економіка вражень
економіка трансформацій
колективний інтелект
цифровий маркетинг
організаційні зміни
Issue Date: 2025
Citation: Татаринцева Ю. Л. Нетворкінг і міжкомандна взаємодія як драйвери підвищення ефективності менеджменту та створення цінності в економіці вражень цифрового маркетингу / Ю.Л. Татаринцева, О.І. Пушкар // Економічний журнал Одеського політехнічного університету. – 2025. – № 3 (33). – С. 98-106.
Abstract: Нетворкінг і міжкомандна взаємодія як драйвери підвищення ефективності менеджменту та створення цінності в економіці вражень цифрового маркетингу. Науково-методична стаття. Метою дослідження є вивчення ролі міжкомандної взаємодії та нетворкінгу у підвищенні ефективності менеджменту та створенні цінності в економіці вражень і трансформацій. Об’єкт – процеси командної взаємодії через нетворкінг. Актуальність зумовлена пасивністю співробітників, слабкістю міжкомандних зв’язків та відсутністю культури ставити запитання. Досліджено досвід групи О.І. Пушкар та практики Google, IBM, Xerox, Boeing. Теоретичною основою є перехід від економіки досвіду до економіки трансформацій (Пайн і Гілмор). Запропоновано систему впровадження нетворкінгу: регулярні зустрічі, ротація у проєктах, мотивація до спільних результатів, розвиток лідерства. Розроблено модель формування цінностей, де команди виступають ефекторами змін, а також інструменти активації нетворкінгу: кейс-сесії, наставництво, карти ідей, гейміфікація та обмін досвідом.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37713
Appears in Collections:Статті (МСТ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.