Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37726
Title: Мотиваційно-психологічне підґрунтя поведінки споживачів туристичного продукту
Authors: Шульгіна Л. М.
Keywords: туристичний продукт
мотив аффіліації
подорожування
мотивація контролю
особисті цінності
Issue Date: 2005
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Шульгіна Л. М. Мотиваційно-психологічне підґрунтя поведінки споживачів туристичного продукту / Л. М. Шульгіна // Економіка розвитку. – 2005. – № 3 (35). – 27-31.
Abstract: In the article the author’s typology of tourist product user is offered and the causal-effective connections between the tourist’s belonging to the definite psychologycal type and to the peculiarities of its behaviour are indicated.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37726
Appears in Collections:№ 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
шульгіна.pdf699,99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.