Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37726
Назва: Мотиваційно-психологічне підґрунтя поведінки споживачів туристичного продукту
Автори: Шульгіна Л. М.
Теми: туристичний продукт
мотив аффіліації
подорожування
мотивація контролю
особисті цінності
Дата публікації: 2005
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Шульгіна Л. М. Мотиваційно-психологічне підґрунтя поведінки споживачів туристичного продукту / Л. М. Шульгіна // Економіка розвитку. – 2005. – № 3 (35). – 27-31.
Короткий огляд (реферат): In the article the author’s typology of tourist product user is offered and the causal-effective connections between the tourist’s belonging to the definite psychologycal type and to the peculiarities of its behaviour are indicated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37726
Розташовується у зібраннях:№ 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
шульгіна.pdf699,99 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.