Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37734
Назва: Цифрові платформи як бізнес модель сталого розвитку малих і середніх підприємств у сфері e-commerce
Автори: Тимошенко К. В.
Теми: цифрові платформи
e-commerce
МСП
цифровізація
сталий розвиток
triple bottom line
бізнес-моделі
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Тимошенко К. В. Цифрові платформи як бізнес модель сталого розвитку малих і середніх підприємств у сфері e-commerce / К.В. Тимошенко // Економічний простір. – 2025. - No 206. - С. 311-316.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто вплив цифрових платформ на трансформацію бізнес-процесів малих і середніх підприємств (МСП) у сфері e-commerce. У статті запропоновано методологічний підхід на основі системного, інституціонального та міждисциплінарного аналізу, а також використання структурно-функціонального та порівняльного аналізу, економіко-статистичного моделювання і узагальнення практичного досвіду. Встановлено, що цифрові платформи забезпечують доступ до широкої аудиторії, автоматизацію маркетингу, інтеграцію з логістичними й фінансовими сервісами, а також можливість виходу на національні та міжнародні ринки. У статті показано, що ефективність платформ залежить від цифрової грамотності підприємців, галузевої специфіки та стратегічного бачення, а їх використання сприяє інтеграції принципів сталого розвитку та формуванню стійких бізнес-моделей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37734
Розташовується у зібраннях:Статті (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тимошенко К.В._стаття.pdf301,92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.