Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37755| Title: | Застосування методів статичного аналізу коду в JavaScript/TypeScript для покращення якості програмного забезпечення |
| Authors: | Голубничий Д. Ю. Легезін Н. В. |
| Keywords: | CFA CFG DFA TFA статичний аналіз коду ESLint Prettier SonarQube |
| Issue Date: | 2025 |
| Citation: | Голубничий Д. Ю. Застосування методів статичного аналізу коду в JavaScript/TypeScript для покращення якості програмного забезпечення / Д.Ю. Голубничий, Н.В. Легезін // Theory and Practice of Science: Key Aspects : Proceedings of the 12th international scientific and practical conference, November 19-20, 2025. / comp. by LLC SPC «InterConf+». Rome: Dana. – Rome, Italy, 2025. - № 63(272). – Pp. 324 – 335. |
| Abstract: | У статті розглянуто застосування методів статичного аналізу коду в JavaScript/TypeScript для покращення якості програмного забезпечення. Статичний аналіз коду є ключовою практикою забезпечення якості програмного забезпечення, особливо в JavaScript та TypeScript. Використання відповідних інструментів дозволяє виявляти помилки на ранніх етапах розробки – під час написання коду або компіляції. Проведено аналіз існуючих методів та інструментів статичного аналізу коду. Статичний аналіз дозволяє знаходити неефективні конструкції, можливі вразливості (наприклад, SQL-ін’єкції чи XSS-атаки) та генерувати звіти про стан коду, що сприяє своєчасному усуненню проблем без виконання програми. Наукова новизна полягає у комплексному аналізі методів статичного аналізу в контексті JavaScript/TypeScript, що може привести до виявлення нових можливостей для оптимізації процесу. |
| URI: | https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37755 |
| Appears in Collections: | Статті (ІС) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Голубничий Д.Ю. Rome 2025.pdf | 2,39 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.