Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37800
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПушкар О. І.-
dc.contributor.authorЄвсєєв О. С.-
dc.contributor.authorСвічко Т. О.-
dc.date.accessioned2025-11-26T16:52:10Z-
dc.date.available2025-11-26T16:52:10Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПушкар О. І. Методика розробки персоналізованого інтелектуально-адаптивного навчального VR середовища / О. І. Пушкар, О. С. Євсєєв, Т. О. Свічко // Таврійський науковий вісник. Серія: Технічні науки. – 2025. - № 4. – Ч. 1. – С. 248-269.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37800-
dc.description.abstractСеред мультимедійних інформаційних веборієнтованих систем на сьогодні все більш значне місце займають навчальні мультимедійні інформаційні системи. Тому, існує потреба у створенні методики розробки персоналізованого інтелектуально-адаптивного навчального VR-середовища. Відсутність чіткої персоналізації студентів для ефективного навчання є актуальною проблемою, яка вимагає сучасних рішень. Крім того, студенти можуть отримати підтримку, зіставивши стиль викладання зі своїми стилем навчання. VR дозволяє отримати доступ до досвіду в 3D-просторі в режимі реального часу, будучи частиною інтерактивних середовищ, які створюють у студента відчуття перебування в іншому просторі. Потенціал простору віртуальної реальності поступово додався до наукових проривних тенденцій у дослідженнях у сфері вищої освіти завдяки творчому застосуванню інноваційних стратегій у взаємодії людини і комп’ютера.Надання студентам навчальних матеріалів та занять, які відповідають їх кращим способам навчання, може полегшити навчання. Метою дослідження є розробити методику реалізації персоналізованого інтелектуально-адаптивного навчання у віртуальному середовищі на базі інструментів сучасних VR-середовищ для освіти, та з урахуванням когнітивного профілю студента (тип інтелекту, стиль навчання) з метою підвищення ефективності засвоєння навчального матеріалу, мотивації та залученості здобувачів освіти. Такий підхід може значно підвищити ефективність формування необхідних компетентностей у студентів, підвищити залученість та збільшити якість отриманих знань за рахунок формування індивідуальних траєкторій навчання.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectперсоналізоване навчанняuk_UA
dc.subjectінтелектуально-адаптивні системиuk_UA
dc.subjectвіртуальна реальність (VR)uk_UA
dc.subjectмультимедійні інформаційні системиuk_UA
dc.subjectкогнітивний профіль студентаuk_UA
dc.subjectнавчальні AR/VR-середовищаuk_UA
dc.subjectінтерактивні освітні технологіїuk_UA
dc.subjectштучний інтелект в освітіuk_UA
dc.subjectнавчальні мультимедійні системиuk_UA
dc.titleМетодика розробки персоналізованого інтелектуально-адаптивного навчального VR середовищаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (МСТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1078-Текст статті-2036-1-10-20251107 (1).pdf4,31 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.