Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37840
Назва: Формування національної ідентичності здобувачів освіти засобами інтегрованого вивчення історії та культури України
Автори: Верезомська С. Ж.
Каюн В. О.
Баличева Л. В.
Теми: молоде покоління
історико-культурна спадщина
освітнє середовище
цифровізація
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Верезомська С. Ж. Формування національної ідентичності здобувачів освіти засобами інтегрованого вивчення історії та культури України / С. Ж. Верезомська, В. О. Каюн, Л. В. Баличева // Актуальні питання у сучасній науці. Серія «Історія та архіологія». - 2025. - № 10 (40). - С. 694–707.
Короткий огляд (реферат): Актуальність дослідження національної ідентичності молодого покоління в умовах війни та глобалізаційних викликів зумовлює необхідність розгляду сутності цього поняття в сучасному науковому дискурсі та окреслення його основних складників. Дослідження показало, що національна ідентичність – багатовимірний та динамічний феномен, який охоплює когнітивні, емоційні, поведінкові й практичні компоненти, і визначається усвідомленням належності особистості до своєї нації, її історії, культури та цінностей. Аналіз сучасного наукового дискурсу дав змогу окреслити основні підходи до її розуміння та підкреслити роль історико-культурної спадщини в її формуванні. Проаналізовано особливості формування національної ідентичності здобувачів освіти в умовах воєнного стану, що актуалізує необхідність пошуку ефективних педагогічних підходів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37840
Розташовується у зібраннях:Статті (УФІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Актуальні питання в сучасній науці.pdf456,53 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.