Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37890
Назва: Обґрунтування проєкту масштабування бізнесу як напрям стратегії розвитку підприємства
Автори: Бойко І. Д.
Тимошенко К. В.
Теми: масштабування бізнесу
стратегія розвитку
конкурентоспроможність
цифрова трансформація
стратегічний аналіз
моделі масштабування
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Бойко І. Д. Обґрунтування проєкту масштабування бізнесу як напрям стратегії розвитку підприємства / І. Д. Бойко, науковий керівник К.В. Тимошенко // Розвиток сучасної науки: актуальні питання теорії та практики : матеріали IX Всеукраїнської студентської наукової конференції, 21 листопада, 2025 р. : тези допов., Київ: ГО «Молодіжна наукова ліга». – Вінниця: ТОВ «УКРЛОГОС Груп». – 2025. – С. 59-63.
Короткий огляд (реферат): У тезах висвітлено сутність масштабування бізнесу як важливого напряму стратегічного розвитку підприємства в умовах економічної нестабільності та цифровізації. Розкрито ключові чинники, моделі та інструменти масштабування, зокрема стратегічний аналіз, цифрові рішення та KPI. Показано, що масштабування підвищує стійкість, розширює ринкові можливості та формує довгострокові конкурентні переваги підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37890
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Бойко І..pdf146,14 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.