Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37891
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНемченко А. С.-
dc.contributor.authorТимошенко К. В.-
dc.date.accessioned2025-12-02T18:11:04Z-
dc.date.available2025-12-02T18:11:04Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationНемченко А. С. Розвиток роздрібної торгівлі в Україні на основі міжнародних стратегічних підходів компанії Рuma / А. С. Немченко, науковий керівник К.В. Тимошенко // Глобалізація наукових знань: міжнародна співпраця та інтеграція галузей : матеріали IХ студентської наукової конференції, 7 листопада, 2025 р. : тези допов. / Черкаси: ГО «Молодіжна наукова ліга». – Вінниця: ТОВ «УКРЛОГОС Груп». – 2025. – С. 24-26.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37891-
dc.description.abstractУ тезах проаналізовано розвиток роздрібної торгівлі в Україні на основі міжнародних стратегічних підходів компанії PUMA. Визначено основні напрями діяльності – інноваційний маркетинг, омніканальні продажі, клієнтоорієнтованість і цифровізацію. Розглянуто досвід PUMA Ukraine у впровадженні глобальних стандартів і використанні сучасних технологій. Показано, що адаптація міжнародного досвіду сприяє підвищенню конкурентоспроможності українських торговельних підприємств та інтеграції у світовий ринок.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectроздрібна торгівляuk_UA
dc.subjectміжнародний досвідuk_UA
dc.subjectстратегічні підходиuk_UA
dc.subjectцифровізаціяuk_UA
dc.subjectклієнтоорієнтованістьuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.titleРозвиток роздрібної торгівлі в Україні на основі міжнародних стратегічних підходів компанії Рumauk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Немченко.pdf195,54 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.