Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37891
Назва: Розвиток роздрібної торгівлі в Україні на основі міжнародних стратегічних підходів компанії Рuma
Автори: Немченко А. С.
Тимошенко К. В.
Теми: роздрібна торгівля
міжнародний досвід
стратегічні підходи
цифровізація
клієнтоорієнтованість
конкурентоспроможність
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Немченко А. С. Розвиток роздрібної торгівлі в Україні на основі міжнародних стратегічних підходів компанії Рuma / А. С. Немченко, науковий керівник К.В. Тимошенко // Глобалізація наукових знань: міжнародна співпраця та інтеграція галузей : матеріали IХ студентської наукової конференції, 7 листопада, 2025 р. : тези допов. / Черкаси: ГО «Молодіжна наукова ліга». – Вінниця: ТОВ «УКРЛОГОС Груп». – 2025. – С. 24-26.
Короткий огляд (реферат): У тезах проаналізовано розвиток роздрібної торгівлі в Україні на основі міжнародних стратегічних підходів компанії PUMA. Визначено основні напрями діяльності – інноваційний маркетинг, омніканальні продажі, клієнтоорієнтованість і цифровізацію. Розглянуто досвід PUMA Ukraine у впровадженні глобальних стандартів і використанні сучасних технологій. Показано, що адаптація міжнародного досвіду сприяє підвищенню конкурентоспроможності українських торговельних підприємств та інтеграції у світовий ринок.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37891
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Немченко.pdf195,54 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.