Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37912
Назва: Екосистемні стратегії бізнесу: класифікація та обґрунтування вибору
Автори: Левковець О. М.
Теми: бізнес-екосистема
структурний підхід
класифікація
стратегія екосистеми
стратегія участі в екосистемі
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Левковець О. М. Екосистемні стратегії бізнесу: класифікація та обґрунтування вибору / О. М. Левковець // Сталий розвиток економіки. - 2025. - № 6 (57). - С. 78-88.
Короткий огляд (реферат): В роботі запропоновано класифікацію екосистемних стратегій бізнесу за різними критеріями. Уточнено сутність і складові бізнес-екосистеми та екосистемної стратегії. Розкрито механізми створення цінності та розвитку цифрових екосистем. Визначено критерії класифікації екосистемних стратегій (цілі компанії, тип екосистеми, вектор її розвитку, роль компанії в екосистемі). Ідентифіковано два типи екосистемних стратегій: оркестратора (стратегія екосистеми) та учасника (участі в екосистемі). Відповідно до них класифіковано та охарактеризовано основні види стратегій, розглянуто особливості вибору стратегічних альтернатив. Особливу увагу приділено стратегіям закритих і відкритих екосистем (стратегії оркестратора), мінімально життєздатного сліду, мультихоумінгу та єдиної екосистеми (стратегії учасника).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37912
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.