Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37920
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтрахова С.-
dc.contributor.authorАрхипенко Л. М.-
dc.date.accessioned2025-12-03T14:37:33Z-
dc.date.available2025-12-03T14:37:33Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСтрахова С. Професійна лексика маркетингу в соціальних мережах / С. Страхова, науковий керівник: Л. М. Архипенко // Актуальні питання та перспективи проведення наукових досліджень:матеріали IX Міжнародної студентської наукової конференції, Рівне, 28листопада, 2025 р. / ГО«Молодіжна наукова ліга». - Вінниця: ТОВ«УКРЛОГОСГруп», 2025. - С. 709-710.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37920-
dc.description.abstractРозкрито значення професійної лексики у сфері SMM, проаналізовано ключові терміни та їх роль в ефективній професійній комунікації, підкреслено динамічність мовних змін у галузі цифрового маркетингу.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectтермінuk_UA
dc.subjectтермінологія цифрового маркетингуuk_UA
dc.subjectпрофесійнаuk_UA
dc.titleПрофесійна лексика маркетингу в соціальних мережахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УФІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Страхова_студентські тези_репозитарій.pdf199,84 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.