Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37920
Назва: Професійна лексика маркетингу в соціальних мережах
Автори: Страхова С.
Архипенко Л. М.
Теми: термін
термінологія цифрового маркетингу
професійна
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Страхова С. Професійна лексика маркетингу в соціальних мережах / С. Страхова, науковий керівник: Л. М. Архипенко // Актуальні питання та перспективи проведення наукових досліджень:матеріали IX Міжнародної студентської наукової конференції, Рівне, 28листопада, 2025 р. / ГО«Молодіжна наукова ліга». - Вінниця: ТОВ«УКРЛОГОСГруп», 2025. - С. 709-710.
Короткий огляд (реферат): Розкрито значення професійної лексики у сфері SMM, проаналізовано ключові терміни та їх роль в ефективній професійній комунікації, підкреслено динамічність мовних змін у галузі цифрового маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37920
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УФІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Страхова_студентські тези_репозитарій.pdf199,84 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.