Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37940
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКалінкін А. В.-
dc.date.accessioned2025-12-04T20:45:14Z-
dc.date.available2025-12-04T20:45:14Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКалінкін А. В. Теоретичні основи стратегічного інструментарію міжнародного маркетингу в умовах глобальної конкуренції / А.В. Калінкін // Електронне наукове фахове видання з економічних наук «Modern Economics». - 2025. - №53. - С. 130-136.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37940-
dc.description.abstractУ статті розглянуто та визначено ключові теоретичні аспекти стратегічного інструментарію міжнародного маркетингу в умовах глобальної конкуренції. Розглянуто концептуальні положення маркетингу, теорії стратегічного менеджменту, конкурентних переваг М. Портера, ресурсно-компетентнісного підходу, інституціональної теорії та міжкультурних відмінностей. У своєму симбіозі наведені наукові підходи формують фундамент для теоретичного обґрунтування дослідження. Аналіз сутності стратегічного інструментарію та його значення для формування конкурентоспроможності підприємств на міжнародних ринках дозволив виокремити його специфічні риси в умовах глобалізації та визначити основні інструменти реалізації маркетингових стратегій. Проведене дослідження засвідчило, що ефективність стратегічного інструментарію міжнародного маркетингу в умовах глобальної конкуренції полягає у здатності управлінської ланки завчасно адаптуватися до змін ринкового середовища. Це зумовлено тим, що інформаційний ресурс, сформований шляхом використання запропонованих стратегічних інструментів міжнародного маркетингу слугує основою для прийняття стратегічно важливих рішень. Швидкість, обґрунтованість і своєчасність таких рішень є запорукою, виступають гарантією забезпечення стабільності, гнучкості та сталого розвитку бізнесу в умовах глобальної конкуренції.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectміжнародний маркетингuk_UA
dc.subjectстратегічний інструментарійuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectадаптація до ринкуuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectстратегічне управлінняuk_UA
dc.titleТеоретичні основи стратегічного інструментарію міжнародного маркетингу в умовах глобальної конкуренціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕВББ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kalinkin_стаття.pdf1,31 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.