Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37940
Назва: Теоретичні основи стратегічного інструментарію міжнародного маркетингу в умовах глобальної конкуренції
Автори: Калінкін А. В.
Теми: міжнародний маркетинг
стратегічний інструментарій
маркетингова стратегія
адаптація до ринку
конкурентоспроможність
стратегічне управління
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Калінкін А. В. Теоретичні основи стратегічного інструментарію міжнародного маркетингу в умовах глобальної конкуренції / А.В. Калінкін // Електронне наукове фахове видання з економічних наук «Modern Economics». - 2025. - №53. - С. 130-136.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто та визначено ключові теоретичні аспекти стратегічного інструментарію міжнародного маркетингу в умовах глобальної конкуренції. Розглянуто концептуальні положення маркетингу, теорії стратегічного менеджменту, конкурентних переваг М. Портера, ресурсно-компетентнісного підходу, інституціональної теорії та міжкультурних відмінностей. У своєму симбіозі наведені наукові підходи формують фундамент для теоретичного обґрунтування дослідження. Аналіз сутності стратегічного інструментарію та його значення для формування конкурентоспроможності підприємств на міжнародних ринках дозволив виокремити його специфічні риси в умовах глобалізації та визначити основні інструменти реалізації маркетингових стратегій. Проведене дослідження засвідчило, що ефективність стратегічного інструментарію міжнародного маркетингу в умовах глобальної конкуренції полягає у здатності управлінської ланки завчасно адаптуватися до змін ринкового середовища. Це зумовлено тим, що інформаційний ресурс, сформований шляхом використання запропонованих стратегічних інструментів міжнародного маркетингу слугує основою для прийняття стратегічно важливих рішень. Швидкість, обґрунтованість і своєчасність таких рішень є запорукою, виступають гарантією забезпечення стабільності, гнучкості та сталого розвитку бізнесу в умовах глобальної конкуренції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37940
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕВББ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kalinkin_стаття.pdf1,31 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.