Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37947
Назва: Продюсування медіаобразу: як моделі перетворюють себе на бренд
Автори: Кириловська Я. Ю.
Афанасьєва О. М.
Теми: медіаобраз
персональний брендинг
моделі
бренд особистості
соціальні мережі
комунікаційні стратегії
продюсування
айдентика
бренди які заснували моделі
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Кириловська Я. Ю. Продюсування медіаобразу: як моделі перетворюють себе на бренд / Я. Ю. Кириловська, Науковий керівник: О. М. Афанасьєва // Актуальні питання та перспективи проведення наукових досліджень : матеріали IX Міжнародної студентської наукової конференції, 28 листопада 2025 р. / Молодіжна наукова ліга. – Рівне, 2025. - С. 706-708.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано феномен продюсування медіаобразу моделей та механізми перетворення публічної особи на самостійний комерційний бренд. Визначено ключові складові персонального брендингу, зокрема автентичність, візуальну айдентику, стратегічну комунікацію та роботу із соціальними мережами. Розкрито, як формування медіаобразу стає інструментом бізнес-діяльності, а також як його продумане продюсування впливає на сприйняття аудиторією. На основі кейсів Кендалл Дженнер, Белли Хадід та Емілі Ратаковскі досліджено практики створення власних брендів у сфері моди, краси та lifestyle-індустрії. Показано, що у кожному з розглянутих прикладів медіаобраз моделі став цілісною складовою комунікаційної стратегії бренду, посилюючи довіру аудиторії та формуючи стійкий бренд-капітал. Доведено, що ефективне продюсування медіаобразу є визначальним чинником розвитку персонального бренду та перетворення впізнаваності на бізнес-ресурс.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37947
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (БЖЦМ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.