Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37998
Назва: Антикризові SMM-стратегії медійних брендів в умовах репутаційної кризи
Автори: Вихватенко В. М.
Афанасьєва О. М.
Теми: антикризові стратегії
SMM
медійні бренди
репутаційна криза
кризові комунікації
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Вихватенко В. М. Антикризові SMM-стратегії медійних брендів в умовах репутаційної кризи / В. М. Вихватенко, науковий керівник: О. М. Афанасьєва //Актуальні питання та перспективи проведення наукових досліджень : матеріали IX Міжнародної студентської наукової конференції, 28 листопада 2025 р. - Рівне, 2025. – С. 658-660.
Короткий огляд (реферат): Стаття аналізує антикризові SMM-стратегії медійних брендів. Розглянуто ключові моделі реагування на репутаційні кризи в цифровому середовищі. Проаналізовано інструменти моніторингу та комунікації для мінімізації репутаційних ризиків та відновлення довіри аудиторії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37998
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (БЖЦМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Антикризові SMM-стратегії медійних брендів.pdf413,72 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.