Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38003
Title: Проблеми реалізації конкурентних стратегій на сучасному ринку книговидавничих послуг
Authors: Дименко Р. А.
Keywords: книжковий ринок
книговидавничий маркетинг
керування ризиками
торгове посередництво
адаптаційна стратегія
Issue Date: 2005
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Дименко Р. А. Проблеми реалізації конкурентних стратегій на сучасному ринку книговидавничих послуг /Р. А. Дименко // Економіка розвитку. – 2005. – № 4 (36). – С. 34-37.
Abstract: In the article the main principles of organizing the marketing at the publishing firm and the stages of its realization are considered.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38003
Appears in Collections:№ 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
дименко.pdf607,59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.